luni, iulie 04, 2011

toleranta zero in fata teatralitatii

pe o vreme ostila cand toate astrele si toti bosorogii de pe balta ne-au profetzit chestii gen "vedetzi voi stiuca saptamanile astea cum am vazut si noi" - si bineinteles ca am prins cinci borfeline frumuase foc, apoi cu niste ageamii in preajma care au porcait locul constant si care cantau in zar a paguba obstinant de implacabil zburatacind toti obletzii > tot am facut prapad pe balta > mi-am pus la grea incercare incheietura in lunca lacului Sinoe .... nu pot decat sa repet a mia oara nu ma mai invatz minte odata "jur sa nu mai merg in delta decat singur"








a trebuit sa merg pana la orasu prostilor la intalnirea cu nenea waters ca sa imi regasesc echilibrul zdruncinat de capturile extrem de solicitante si sa uit un drum stil paris-dakar in grindul lupilor





am trait s-o vaz si p'asta: 100 000 de fritzi stand jos tot concertul, parca respectand cu religiozitate valoarea pe care ei n-o si pupe decat cumparand cumintzei dvd-uri si bilete pana la completa imbecilizare

ti se face si sila si este complect sureal sa vezi 3-400 de km fara peturi pe valea rinului, sa ai legatura in mainz la 5 min si deutschebahnul sa nu intarziu nici o secunda, sa bei 16 berule intr-o zi fara sa te doara capatzana, sa ti se para ca toate masinile de pe stradah abea au ieshit de la spalatorie pt acolo duuuamne nu ie praf nicaieri si stranutam ca o vitah in continuu ... repet, ti se face si silah

mi-am revenit la normal abea dupa cateva zile intr-o dim la coada la hala traian la posta unde niste romales se certau pt niste alocatzii intr-un praf si caldura favelas gen iar io ieream nevoit sa stau la coada pt o stampila mantuitoare

si in plus ... chiar in seara in care am ajuns back am ras rapid doo timisoreana ca sa imi revina gustul plakut de bere normala la cap ... si am mers iute cu masina pe podul basarab care nici americanii nu are

2 comentarii:

Teacheru spunea...

Tricou cu Elada?De cand au devenit iei campioniii ieuro pii.Mesaju subliminal e campionu lu Peshte. Tmisoreana rocks!Am ras si eu cateva cisterne in vacanta.

zuperman spunea...

Ba baiat, dainplm de nemti ca aia nu au adn-u dublu helix ca restu lumii, ei il au cubuletze ordonate in fct de masa atomica a nucleotidelor. De aia nu te-a durut capu de la bere ca e facuta pentru alta specie. Tu de ce crezi ca nu ai vazut pescari pe malu rinului? Pai aia daca arunca lanseta in apa si trag o regina ca tine se duc si isi fac harakiri. Si sigur nu fac poze sa le vada stramosii umilinta si dezonoarea.
Lasamanpace.
Mama, ce as baga o chifla cu porc rumenit acum...